حجت‌الاسلام و المسلمين حسن‌زاده:حقوق مادي و معنوي مصرف‌كننده بايد رعايت شود

امام جمعه موقت اهواز با بيان اين‌كه حقوق مادي و معنوي مصرف كننده بايد رعايت شود، گفت: در آيات فراواني از قرآن حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان بيان شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابوالحسن حسن‌زاده، در اولين همايش حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان كه امروز، 26 ارديبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، عنوان‌كرد: از كم‌فروشي و گران‌فروشي در قرآن خيلي ياد شده است.
وي افزود: رعايت حقوق مصرف‌كننده مانند امر به معروف و نهي از منكر است؛ در اين ميان منكر معادل تضييع حقوق است كه بايد از آن جلوگيري كرد. به همين دليل ما بايد از آيات قرآن در راهكارهاي عملي خود استفاده كنيم.
امام جمعه موقت اهواز با تاكيد بر تشويق كساني كه حقوق مصرف‌كننده را رعايت مي‌كنند، اظهاركرد: ما نبايد فقط به مجازات خطاكاران بپردازيم، بلكه بايد كساني كه حقوق مصرف‌كننده را رعايت مي‌كنند را تشويق كنيم.
حجت‌الاسلام و المسلمين حسن‌زاده با اشاره به ظرفيت‌هاي توليدي موجود در خوزستان خاطرنشان‌كرد: ظرفيت‌هاي توليدي بسيار بالايي در استان وجود دارد اما متاسفانه به دليل موانع و مشكلات زياد بدون استفاده و راكد مانده است.
وي اظهارداشت: آنچه در خوزستان از آن رنج مي‌بريم وجود موانع و مشكلات در بخش توسعه اقتصادي است، وجود اين موانع و مشكلات در خوزستان بيش از استان‌هاي ديگر است.
امام‌جمعه موقت اهواز تصريح‌كرد: ظرفيت‌هاي خالي استان بايد در بخش‌هاي مختلف صنعتي و علمي فعال شود تا اشتغال حاصل از آن مقداري از بيكاري كاهش دهد. انشا‌الله اين همايش در جهت استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و احقاق حقوق مصرف‌كنندگان مفيد باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمين حسن‌زاده بيان‌كرد: فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر نام‌گذاري امسال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي رسالتي است كه به ما محول شده است و ايشان در اظهارات ديگر خود نيز بيان كردند كه در انتخابات سلايق مختلف بايد حضور داشته باشند؛ بنابراين امسال با حضور در انتخابات بايد حماسه‌ساز باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 26 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 23803
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 23803
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->